سخنگوی جنبش حماس گفت جنایت منفجر کردن خانه‌های مبارزان، نشان دهنده ناتوانی کامل این رژیم در متوقف کردن ما در میدان نبرد است.

«عبداللطیف القانوع» در بیانیه‌ای گفت: اقدام نیرو‌های اشغالگر صهیونیست در منفجر کردن خانه‌های مبارزان قهرمان فلسطینی و جدیدترین مورد آن خانه شهید «محمد کمال الجعبری» جنایت وحشیانه و نشانه ورشکستگی این رژیم و سران دولت فاشیست آن و همچنین نشانه ناتوانی کامل این رژیم در متوقف کردن انقلاب ملت ما در میدان نبرد است.

به گزارش خبرگزاری شهاب، وی اظهار داشت: تاکید می‌کنیم ادامه سیاست تخریب خانه‌های مبارزان توسط اشغالگران و پافشاری کابینه افراطی شهرک نشینان بر اجرای این سیاست وحشیانه و نژاد پرستی و تشدید جنایت ملت ما را نخواهد ترساند وعزم و اراده آن‌ها را تضعیف نخواهد کرد و همچنین اعتماد آن‌ها را به مقاومت به عنوان راه آزادی و بازگشت به سرزمین خود متزلزل نخواهد کرد و انتفاضه فزاینده ملت ما را در همه عرصه‌های میهن متوقف نخواهد کرد.

سخنگوی جنبش حماس افزود: از دعوت‌های مردمی برای مخالفت با سیاست تخریب خانه‌های فلسطینیان و مقابله با آن با همه امکانات قدردانی می‌کنیم.

عبداللطیف القانوع خاطر نشان کرد: از همه فرزندان فلسطین در سراسر کرانه باختری و قدس می‌خواهیم در پاسخ به ندای قدس و مسجد الاقصی و برای گرفتن انتقام خون شهدا، وفاداری به جانفشانی‌های آن‌ها و مقابله با اشغالگران و مشتی شهرک نشین، مقاومت و عملیات قهرمانانه خود را تشدید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار