مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان این استان امسال موفق به کسب بیش‌از ۶۰ رتبه کشوری در رقابت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ورزشی شدند.

حسینعلی میرعبدی گفت: افتخارآفرینی‌های پی‌درپی دانش آموزان سیستان و بلوچستانی در رقابت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری در سطح کشور نتیجه تحقق تربیت تمام ساحتی است.

وی از برگزاری نخستین بوت کمپ دانش آموزی سلول‌های بنیادی در زاهدان خبر داد و افزود: پنجمین رویداد ملی استارتاپی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سوم تا پنجم اسفند امسال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و در ۲ بخش دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: این رویداد در گذشته فقط مختص به دانش آموزان بود، اما امسال برای نخستین بار بخش دانش آموزی نیز به آن اضافه شده و ۱۰۰ دانش آموز از شهرستان‌ها و مناطق استان برای شرکت در این رویداد در زاهدان حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: پرورش ذهن و ایده‌های دانش آموزان از مهمترین وظایف آموزش و پرورش است که در این راستا فراهم کردن محیطی مجهز به امکانات و تجهیزات مورد نیاز نقش اساسی در تبدیل ایده‌ها و استعداد‌های دانش آموزان از قوه به فعل دارد.

میر عبدی ادامه داد: افزایش انگیزه در میان دانش آموزان و ایجاد امکان ارائه ایده‌های نو برای آینده سازان کشور از مهمترین نتایج برگزاری این رویداد علمی خواهد بود و از تمامی امکانات آموزش و پرورش برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد استفاده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار