آلودگی هوا دوباره سراغ کلان‌شهرها می‌آید

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده ها همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان گفت: دوشنبه و سه شنبه در مناطقی همچون اصفهان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی،  روز چهارشنبه بارش پراکنده در کرمان و سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

او می گوید : روز پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام  همراه با افزایش  دما حاکم خواهد بود و طی سه روز آینده برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
نامدیران به جای کنترل و بهبود وضعیت هوا و ترافیک، با سرازیر کردن انبوه خودروهای داخلی و خارجی، بحران را هر سال بدتر از سال گذشته می کنند
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۳:۲۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
اگر در تهران از الاغ برای تردد استفاده شود مشکل آلودگی هوا رفع می شود.ضمن کاهش آلودگی هوا زباله های کشاورزی به صفر میرسد و کود حیوانی و سوخت تولید می شود و کارآفرینی برای عده ای بیکار محقق می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
آلودگی هوا هم کار دشمنه مشکل حل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
والله من که تعجب می‌کنم که هر روز میگن هوا آلوده هست چرا کسی نمی‌گوید عسلویه آلوده هست ای کاش مسئولان که اینقدر جون سخت هستن و توی آلودگی هر روز هوا تهران جون سالم بدر میبرن همشون جمع میکردن می‌آوردن توی عسلویه تا از دستشون خلاص بشیم
آخرین اخبار