سومین خانه تکواندو شهرستان هریس در شهر آرباطان، همزمان با هفته جوان، با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده محترم شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، هیات رئیسه و اعضای هیئت تکواندو شهرستان با هزینه‌ای بالغ بر چهارصد میلیون ریال افتتاح شد.

عباسقلی پور رییس اداره ورزش وجوانان هریس گفت: هم اکنون بیش از پنجاه نفر تکواندوکار در این سالن با مدیریت آقای علی جمالی، زیر نظر هیات تکواندو شهرستان هریس و با مجوز رسمی از اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند.

واعظی رییس هیات تکواندو شهرستان هریس طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای کریم عباسقلی پور رئیس اداره ورزش و جوانان در جهت جذب امکانات مورد نیاز سالن‌ها و زیرساخت‌های اساسی تکواندو، گزارشی از فعالیت‌ها و درخشش تکواندو کاران شهرستان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ در دو بخش خواهران و برادران به همت و تمرینات سخت و فشرده تکواندوکاران شهرستان، توانستیم برای اولین بار در استان ۱۴ مدال رنگارنگ مسابقات رسمی استانی را کسب کنیم و به زودی شاهد کسب مدال‌های کشوری خواهیم بود.

او از زحمات و پیگیری‌های جدی و دلسوزانه و عنایات مهندس احمد محرم زاده نماینده سخت کوش و دغدغه‌مند شهرستان در مجلس شورای اسلامی، از بابت اختصاص و تامین سیستم الکترونیکی تکواندو به هیات تکواندو هریس، تقدیر و تشکر نموده و این امر را آرزوی دیرینه جوانان و نوجوانان شهرستان خواندند که با دستان توانمند شان به زودی برآورده خواهد شد.

در ادامه برنامه آقای اصغر دهقان از اهالی دلسوز و خیر شهر آرباطان یک قطعه زمین به متراژ ۱۵۰ متر مربع به هیئت تکواندوشهرستان هریس جهت احداث خانه تکواندو شهر آرباطان اهدا نمودند و آقای پوراسمعیلی معاون فرماندارهریس قول مساعدت جهت احداث خانه تکواندو شهر آرباطان و ایجاد ردیف در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال پیش رو را دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.