راهداران در ایام نوروز فعالند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش گشت‌های راهداری جهت خدمت رسانی به صورت شبانه روزی در ایام نوروز خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در آستانه نوروز در حوزه‌های مختلف این اداره کل اعم از ایمنی و روکش‌ها و ابنیه فنی با توجه به ابلاغ اعتبارات، اقدامات مورد نظر انجام گرفته و به صورت مستمر در حال انجام است.

او افزود: در ایام نوروز این خدمات افزایش یافته و گشت‌های راهداری جهت خدمت رسانی به صورت شبانه روزی مشغول خواهند بود.

جلال زاده ادامه داد: در استان بیش از ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه آسفالته و خاکی وجود دارد و اولویت نگهداری با راه‌های شریانی و اصلی و کریدوری اصلی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال بیش از ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های استان مرمت و بهسازی شده است.

او گفت: با توجه به استاندار‌دهای تعیین شده خراسان جنوبی در خصوص ایمنی و تابلو و علایم جاده‌ای از وضعیت مطلوبی برخوردار است و یکی از استان‌های برتر است.

جلال زاده عنوان کرد: با توجه به نقش کلیدی تابلو و علائم در هدایت ترافیک و انتقال پیام به رانندگان به منظور ایجاد آمادگی و فرصت لازم برای واکنش در برابر خطرات احتمالی، این اداره کل همواره اهتمام ویژه‌ای در نگهداری، تعمیر و نصب تابلو‌ها و علائم ایمنی در محور‌های استان داشته است به طوری که طی ۱۱ ماه گذشته بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ تابلو اخطاری و انتظامی و همچنین ۹۴۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در جاده‌های استان نصب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.