شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۲۷۶ واحدی در تراز یک میلیون و ۷۸۵ هزار و ۶۷۹ واحدی ایستاد.

دوشنبه (۱۵ اسفند) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۸۸۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۹۳ هزار و ۷۲ واحدی قرار گرفت.  در انتهای بازار شاخص کل بورس شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۲۷۶ واحدی در تراز یک میلیون و ۷۸۵ هزار و ۶۷۹ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «میدکو» و «رمپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خزامیا»، «خودرو» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۷۱۱ واحدی روی پله ۵۳۸ هزار و ۲۷۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۸ هزار و ۳۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۳۲۶ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۶۱ واحدی روی پله ۲۲ هزار و ۷۲۲ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۲ هزار و ۶۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۹۶۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های ثبهساز، سفانو و سکرما بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های بنیرو، رمپنا و کفپارس بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های کلر، ثرود و رنیک بیشترین افزایش قیمت و سهام تاپکیش، فزر، کتوکا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فردا، افران و فیروزا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و سپر در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آتیه ۰۶، آوند و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های آتیه ۰۶، اعتماد و آوند در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های وپارسار ۲، افران و خزامیا بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها وپارسا ۲، شستا و خزامیا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۰۶۴، اخزا ۹۱۶۴، اراد ۸۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
همچنان 5-6 هزار تومن زیر ناو هست دارایکم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
به صعود ها میگین انفجار شاخص . به ریزش ها میگین افت و کاهش .
نظرات بورسی هم منتشر نمیشه ...
لطفا حداقل درباره ناو دارایکم و پالایشی یک پست حمایتی بذارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
دلار از 30 تومن شد 60 تومن سهام ده درصد به زور رشد کردن
دلار از 60 تومن شد 50 تومن سهام 20 درصد ریزش داشتن
به راحتی شاخص رفته بالا ولی قیمت سهام ده درصد هم افت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
لعنت به وعده های دروغین دارایکم و پالایش
آخرین اخبار