اردویی از جنس خدمت در مناطق کم برخوردار خوسف

اردوی جهادی فرهنگی، تبلیغی و عمرانی به همت کانون طلاب هلال احمر در ۸ روستای کم برخوردار شهرستان خوسف برگزار شد.

حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اردوی جهادی فرهنگی، تبلیغی و عمرانی گروه جهادی قاسم ابن الحسن مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) بیرجند با همکاری جمعیت هلال احمر، بسیج و خیران همزمان با ولادت امام عصر (عج) در ۸ روستای کم برخوردار شهرستان خوسف برگزار شد.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۹ نقطه از مناطق بخش ماژان از خدمات تبلیغی، فرهنگی و عمرانی بهره مند شدند، افزود: ۲۳ جهادگر به مدت سه روز در جامعه هدف به اقدامات فرهنگی و تبلیغی پرداختند.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به بهسازی و نوسازی یک واحد مسکن محرومان و احداث سرویس بهداشتی حسینیه در روستای سیدان تصریح کرد: توزیع ۲۰ بسته فرهنگی و ۱۶ بسته بهداشتی از دیگر خدمات جهادگران در روستا‌های هدف بود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برپایی جشن‌های نیمه شعبان در مناطق مورد هدف را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی دانست و بیان کرد: غبار روبی مزار شهداء، دیدار با امام جمعه و مسئولین باهدف بررسی مشکلات جامعه هدف از دیگر برنامه‌های این گروه بود.

او از وجود ۱۸ کانون طلاب هلال احمر در استان خبر داد و گفت: این کانون‌ها طی ایام سال به فعالیت‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و عمرانی در مناطق محروم می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.