معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: فضاسازی و مبلمان شهری پایه و مبنای توسعه گردشگری است که باید از این ظرفیت برای جذب گردشگر در ایام نوروز استفاده کرد.

احمدرضا دالوند اظهار کرد: فضاسازی و مبلمان شهری پایه و توسعه گردشگری است به همین دلیل هر سال در آستانه نوروز، ساماندهی و آماده‌سازی شهر‌های استان به‌ویژه خرم‌آباد با پذیرش بیشترین گردشگر در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

وی به مصوبات ستاد خدمات سفر اشاره کرد و افزود: به منظور اجرایی شدن این مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی، بازدید از ورودی و خروجی‌های شهر خرم آباد در دستور کار قرار گرفت.

وی از طرح ساماندهی میدان بهشت به سمت روستای گیلوران خبر داد و گفت: باتوجه به گره ترافیکی روز‌های پنجشنبه در این نقطه، شورای ترافیک استان این طرح را مصوب کرد که توسط مشاور و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداری به صورت عملیاتی تشریح شده است.

دالوند در ادامه به پاکسازی و نظافت حریم چهار خطه خروجی خرم‌آباد به سمت کوهدشت اشاره کرد و افزود: بخشی از این مسیر توسط راه و شهرسازی آسفالت و ساماندهی شد که قرار است طی هفته جاری نیوجرسی‌ها و تابلو‌ها نصب و خط‌کشی‌های این مسیر اصلاح شود.

وی همچنین بر لزوم نخاله‌برداری، نظافت و شستشوی جداول، نیوجرسی‌ها و تابلو‌های راهنمایی تاکید کرد و افزود: شهرداری‌ها و راهداری استان باید به صورت مشارکتی نسبت به ساماندهی خروجی و ورودی شهر‌های استان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار