برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ ویژه سربازان وظیفه تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

سردار علی نجفوند فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) در این برنامه ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مهمانی خدا گفت: باید بتوانیم در سال جدید با سربازانی خدوم، آموزش‌دیده در تراز اتقلاب در خط امام و رهبری که بتوانند مدیریت آینده کشور را به‌دست بگیرند، به دنبال زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.

او ادامه داد:  پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود سختی‌ها و تهدیدات مختلف از سوی دشمنان، ما به خوبی در مقابل آن‌ها مقاومت و ایستادگی و آن‌ها را ناامید کرده‌ایم و باید با شناخت دشمن، آمادگی برای هرگونه پاسخگویی در زمینه جنگ سخت، نرم و مدیریت بحران‌های اقتصادی را داشته باشیم.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج)  گفت: پادگان کرخه با رشادت اقشار به‌خصوص جوانان از ابتدای جنگ تحمیلی نقش مؤثری در مقابله با رژیم بعثی و عقب راندن آن‌ها را داشته و این تیپ در عرصه‌های مختلف در مصاف با دشمن، حماسه‌های زیادی خلق کرده و امروز در امور جهادی در کنار مردم است.

برپایی سفره هفت سین، تجدید میثاق با شهید گمنام، نورافشانی، پذیرایی و توزیع شیرینی در فضایی دوستانه در کنار سربازان، از دیگر بخش‌های این برنامه بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار