بدهی ۱۶۰میلیارد تومانی مخابرات استان در سال ۱۴۰۰

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت:مخابرات استان در سال ۱۴۰۰ میزان ۱۶۰میلیارد تومان بدهی داشت و این رقم پارسال تا آخر بهمن ماه به ۱۱۱میلیارد تومان رسیده است.

شهبازی با حضور در مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره مخابرات شهرستان مرند به تلاش برای رفاه حال مردم حتی در دورترین نقاط روستایی استان گفت: در سطح شهرستان‌های استان ،شهرستان مرند در حوزه مخابرات بیشترین میزان رفع مشکلات را داشته است.

او  افزود: باید اقدامات لازم و حمایت نمایندگان دولت از طریق مجلس شورای اسلامی شامل حال حوزه مخابرات گردد چراکه یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی هر کشور از میزان گسترش بازه مخابرات است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از حمایت مجلس در حوزه مخابرات خبر داد.

معصومه پاشایی گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به جد پیگیر حل مشکلات حوزه مخابراتی کشور است و امید داریم در طی سال برخی از این مشکلات رفع گردد.

او  افزود: متاسفانه در طی سال‌های گذشته به دلیل افزایش جایگاه‌ها و پست‌های مدیریتی در حوزه مخابرات شاهد عدم توسعه این شبکه در کشور هستیم.

فرماندار مرند هم در این جلسه از عدم آنتن دهی برخی نقاط مخصوصا در راه‌های مواصلاتی مرند به تبریز و مرند انتقاد کرد.

داود عباسی گفت: متاسفانه در اتوبان مرند تبریز، مرند خوی و مرند جلفا در برخی نقاط شامل عدم آنتن دهی هستیم که این امر باعث نارضایتی مردم شده است.

او همچنین از عدم آنتن دهی برخی روستا‌های شهرستان مرند انتقاد کرد و خواهان حل این مشکل نیز شد.

در پایان این مراسم از بازنشستگان اداره مخابرات شهرستان مرند که طی سال گذشته بازنشسته شده بودند تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: مخابرات ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.