شهروندان مغربی به مناسبت روز سرزمین فلسطین در رباط در تجمع اعتراضی خواستار لغو توافق عادی‌سازی روابط دولت خود با این رژیم شدند.

معترضان در تجمع اعتراضی خود خواستار لغو توافق عادی‌سازی روابط دولت مغرب با رژیم صهیونیستی شدند و میدان پارلمان در پایتخت مغرب بار دیگر شاهد شعار‌های تجمع کنندگان در پایبندی به حق مردم مظلوم فلسطین بود. آن‌ها در شعار‌های خود تأکید کردند که حق فلسطینی‌ها «فروشی نیست» و «صلح با رژیم اشغالگر اسرائیل خیانت» است و جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل و هم پیمانان آن محکوم است.

به گزارش پایگاه خبری «هیسپرس»، در این تجمع اعتراضی که از سوی «جبهه مغرب برای حمایت از فلسطین و علیه عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل» برگزار شد، شرکت کنندگان پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و باتوجه به ادامه جنایات رژیم اسرائیل علیه فلسطینی‌ها و افزایش ترور و قتل مردان و زنان فلسطینی در شهر‌های نابلس، حواره، جنین، قدس و سایر نقاط سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها، تداوم عادی‌سازی روابط دولت مغرب با این رژیم اشغالگر در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، هنری، ورزشی، امنیتی و اطلاعاتی را به شدت محکوم کردند.

شرکت کنندگان در تجمع اعلام کردند: «این مناسبت ملی (روز سرزمین فلسطین) برای مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل و تلاش برای سرنگونی آن است بنابراین ما با اتحاد برای این هدف تلاش می‌کنیم، زیرا عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یک خطر برای کشور، وحدت ملی و مسأله فلسطین است.»

رژیم صهیونیستی و مغرب اواخر سال ۲۰۲۰ و با حمایت دولت وقت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از سرگیری روابط دیپلماتیک میان خود خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار