تشکیل میز‌های تکریم و پاسخگویی در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از تشکیل میز‌های تکریم و پاسخگویی در این سازمان خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین پوررادی در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران برای بازگشایی باشکوه مدارس پس از تعطیلات نوروز اظهار کرد: منزلت همکاران فرهنگی به هیچ وجه قابل اندازه گیری و ارزش گذاری نیست چرا که معلمی یک هنر و یک عشق است که با ایثار در هم آمیخته شده و وظیفه ماست که در قول و فعل پاسدار حقوق و کرامت معلم باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به رتبه بندی معلمان افزود: رتبه بندی یکی از معیار‌های مهم برای سنجش نیروی انسانی در هر دستگاهی می‌باشد که جای آن در آموزش و پرورش خالی بود و خوشبختانه دولت سیزدهم بعد از چندین سال آن را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به بعضی نارسایی‌ها در اجرای فرآیند رتبه بندی معلمان افزود: هر اقدامی در ابتدا همراه با ایراداتی است که به مرور زمان تکمیل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی ادامه داد: تمام دست اندرکاران در تلاش هستند که تمام همکاران در جایگاه واقعی خود در نظام رتبه بندی قرار بگیرند و در این مسیر از ۱۹ فروردین میز‌های تکریم و پاسخگویی در زمینه رتبه بندی در تمام نواحی و مناطق فعال خواهد گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.