معرفی برترین ووشوکاران چهارمحال و بختیاری

مسابقات ووشو بانوان در چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

فرشته بنی‌طالبی سرپرست هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: نفرات برتر مسابقات استانی ووشو بانوان برای شرکت در تمرینات آماده‌سازی و اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی معرفی شدند.

وی افزود: در بخش تالو نونهالان سبک چانگ‌چوان به ترتیب زهرا ترکی، ستایش احمدپور و رها یداللهی و در سبک جین‌شو ریحانه هاشمی، هلما قاسمی، عسل امینیان و در سبک گوئن‌شو مرسل نکویی، زهرا نکویی و در سبک چیانگ‌شو رها یداللهی، میترا قربانی، آیلین کیانی نفرات برتر شدند و نفر برگزیده در بخش دائوشو نونهالان ستایش احمدپور بود.

بنی‌طالبی اضافه کرد: نوجوانان برگزیده در سبک نان‌چوان و نن گوئن به ترتیب فاطمه علوی، زهرا حاتمی، یسنا رییسی و در سبک جین‌شو فاطمه کریمیان، سارینا اسدی و ستایش فرهادی، در سبک چیانگ‌شو سارینا اسدی، سانیا صفری‌نژاد و ستایش فرهادی و در سبک نن‌دائو، کیمیا رفیعی و بیتا اسیوند بودند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در بخش نوجوانان آیلین ملکی در سبک‌های تایچی و تایچی جین، هلنا رییسی در چانگ چوان، حدیث کریمیان در گوئن شو به عنوان نمایندگان استان انتخاب شدند.

بنی‌طالبی اظهار داشت: در بخش جوانان نیز زهرا هاشمی در نن گوئن، پرنیان بهادران در دائو شو، الناز چراغپور در نن‌دائو و در بخش ساندا جوانان وزن منفی ۶۰ کیلو سپیده نعمتی، سیده ریحانه نوربخش رضایی در وزن منفی۵۶ کیلوگرم فائزه مصیری، ستایش مرادیان، در وزن منفی۵۲ کیلو مهشید امیری، نگار کریم‌زاده، نرگس سبزی کار و معصومه آقابابایی و در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم زینب موسوی، هانیه امیری، غزاله عباسی‌فرد و زینب انتظامی مقدم نیز به عنوان نمایندگان استان انتخاب شدند.

وی گفت: نفرات برتر اعلامی این رقابت‌ها پس از انجام تمرینات در اردو‌های تیم استان اردیبهشت‌ماه امسال به مسابقات انتخابی تیم ملی که در اُستان فارس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.