۲ بازیکن پرسپولیس درباره برد برابر تیم استقلال در دربی صدم توضیحاتی را مطرح کردند.

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد  مقابل استقلال در دربی ۱۰۰ اظهار کرد:  به نظرم بازی باکیفیت بود. هواداران بودند و تعدادشان هم بیشتر شد، باعث شد تا هیجان مسابقه بیشتر شود. تیم قابل احترام استقلال، مهره‌های بزرگ، کادر فنی عالی و هواداران خوبی دارد و امروز هم به نظرم خوب بازی کردند.

او افزود: با احترام به استقلال، ما شایسته پیروزی بودیم. ما فشار زیادی آوردیم و این مدت فشار‌های تمرینی زیادی را تحمل کردیم تا بازی خوبی را ارائه کنیم. به تیم استقلال خداقوت می‌گویم. به بازیکنان خودمان نیز خسته نباشید و به هواداران تبریک می‌گویم.

گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  پس از پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۰ اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. هر ۲ تیم سعی داشتند به پیروزی دست یابند و پیروزی این مسابقه برای ما بسیار مهم بود. کیفیت بازی شاید خیلی خوب نبود، اما برخی اوقات ۳ امتیاز تنها مهم است.

او ادامه داد: همانطوری که قول داده بودیم، در حال جلو رفتن هستیم. ما تا انتها می‌جنگیم تا به مقام قهرمانی دست یابیم.

مدافع پرسپولیس درباره جشن و خوشحالی با هواداران پرسپولیس گفت: این اولین بارم بود که دربی تماشاگر داشت. تجربه به شدت فوق‌العاده‌ای بود و معتقدم هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

گولسیانی خاطر نشان کرد: قهرمانی هنوز ۱۰۰ درصد به ما وابسته نیست. سپاهان باید امتیاز از دست بدهد و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار