کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: از بعدازظهر امروز بارش‌های رگباری و رعد و برق مناطق غربی این استان به خصوص شهرستان ماهنشان را در برمی‌گیرد.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است و از بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان بارش های این سامانه چشمگیر نخواهد بود و تمام استان را در بر نمی گیرد، اظهار کرد: ماهیت بارشها در مناطق غربی استان رگباری است و این امر موجب آبگرفتگی مقطعی معابر و سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد از این رو هموطنان از تردد و توقف در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

سلطانی یادآور شد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته بارشی برای استان پیش بینی نشده است.

وی افزود: دمای هوا فردا سه شنبه به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روزهای پایانی هفته هوای گرمی در استان حاکم می شود.

سلطانی دمای هوای شهر زنجان را هم اکنون هفت درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه گرمتر شده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته سجاس با چهار درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان زنجان بودند.

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان هفت و ۲۱ درجه، خرمدره هشت و ۲۱، ابهر هفت و ۲۳ درجه، آببر ۱۴ و ۲۹ درجه، سلطانیه چهار و ۲۰ درجه، قیدار ۱۰ و ۱۷ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.