چند طرح عمرانی همزمان با هفته شورا‌ها در شهر قزوین افتتاح می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورا‌ها چند طرح عمرانی و خدمات شهری در قزوین به بهره برداری می‌رسد.

فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین به بهانه سالروز تاسیس نهاد شورا در این باره اظهارداشت: در راستای تحقق وعده‌های شورای ششم در حوزه افزایش ارایه خدمات شهری و امکانات رفاهی در مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری، پروژه‌های مختلفی در دستور کار شورا و مدیریت شهری قزوین قرار گرفته که بزوی آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد. 

فصیحی رامندی تصریح کرد: توجه به نقاط محروم و کم برخوردار شهر قزوین و مناطق منفصل شهری از اولویت‌های مهم و سیاست‌های جدی اعضای شورای ششم است. 

وی افزود: در این راستا شورای اسلامی شهر قزوین پروژه‌های مختلفی را دربخش‌های گوناگون در مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار داده و تاکنون چند طرح مانند فرهنگسرای هادی آباد، فرهنگسرای خیابان شهید منتظری، و تعریض پل ناصرآباد مورد بهره برداری شهروندان قرارگرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم توجه به رعایت عدالت و توازن در اختصاص اعتبار به طرح‌های مناطق محروم و کم برخوردار شهر قزوین تاکید کرد: مدیریت شهری قزوین در مسیر محرومیت زدایی و توسعه شهری و رعایت عادلانه امکانات، پروژه خانه فرهنگ ناصرآباد را احداث کرده که در هفته ملی شورا‌ها افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در نقاط مختلف شهر پروژه‌های دیگری از جمله فرهنگسرای چوبیندر، مجموعه ورزشی و فرهنگی مشعلدار و بوستان بانوان در دستور کار است که در سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فصیحی رامندی از پیگیری جدی شهردار قزوین برای تکمیل پروژه‌ها و بازدید مستمر وی از روند جاری و سرعت بخشی به تکمیل آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار