نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور بررسی نحوه مقابله با حملات موشکی مقاومت از نوار غزه، با فرماندهان ارتش این رژیم نشست فوری برگزار کرد.

در پی حملات موشکی گروه‌های موقت از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به شهادت «شیخ خضر عدنان» در زندان رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم با فرماندهان ارتش نشست اضطراری برگزار کرد.

طبق گزارش روسیا الیوم، وزیر جنگ، رئیس ستاد کل ارتش، رئیس شورای امنیت، فرمانده شاخه اطلاعات ارتش، فرمانده شاخه عملیات ارتش، معاون سازمان امنیت عمومی، رئیس سازمان امنیت عمومی، مشاور نظامی نخست‌وزیر و سایر فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهونیستی در این نشست شرکت داشته‌اند. 

علیرغم درخواست «بن گویر» وزیر امنیت داخلی برای حضور در این نشست، نتانیاهو به دلیل تنش‌های امنیتی، او را برای ارزیابی امنیتی احضار نکرد.

 «نفتالی بنت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به اتفاقات امروز (سه‌شنبه)، گفت که نتانیاهو یک سیاست ضعیف و شکست خورده را در قبال غزه دنبال می‌کند؛ به گونه‌ای که تعداد موشک‌های شلیک شده در دوره نتانیاهو از تمام موشک‌های شلیک شده در یک سال حکومت بنت بیشتر است.

شلیک چند فروند راکت از نوار غزه به به سمت شهرک‌نشین‌های مجاور

به دنبال شلیک این راکت‌ها صدای آژیر هشدار در شهرک‌های «سدیروت»، «ونیر عام»، «ایویم» و «کیسوویم» به صدا در آمدند.

عصر امروز (سه‌شنبه) منابع صهیونیستی مدعی رهگیری چند راکت شده‌اند که ۴ راکت به سمت سدیروت شلیک و برخی از آن‌ها رهگیری شده است. در پی حمله موشکی گروه‌های مقاومت، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حملات راکتی گروه‌های مقاومت در نوار غزه به اراضی اشغالی تا این لحظه ۶ صهیونیست زخمی شدند.

همزمان پایگاه خبری عبری زبان "موکا" اعلام کرد که گروه هکری "آنانیموس سودان" سامانه گنبد آهنین را هدف حمله سایبری قرار داده و همین مسئله موجب شده تا این سامانه نتواند راکت‌های شلیک شده به سمت سدیروت را رهگیری و منهدم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای خدا ریشه این اسرائیل خبیث رو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
با موشک بالستیک نقاط حساسشون بزنید مرگ یه بار شیون یه بار، یه بار برای همیشه شر اسرائیل از سر دنیا کم کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
الهی آمین. واقعا شر این جرثومه فساد انشاءالله هر چه زودتر کم بشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۴۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
بجای اینکه راکت بزنند و چندتا زخمی بدهند. نارنجک ندارن به نظامیهاشون ضربه بزنند؟ واقعا نمیتونند ی تودهنی مشتی به این بی شرفها بزنند؟ آره راکت میزنند و پدافندی که دارن شبی چند صد هزار دلار خرج میشه. ی سیلی خوب به نظامیهای بی وجدانشون بزنند. مردم عادی رو نه اونها هم زن و بچه دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
اونها مگه به کودکان فلسطینی رحم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۱۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
مردم اسراییل هم غاصب هستند فرقی نمیکنه نظامی باشه یا غیر نظامی اینا اومدن توی کشورشون واشغالگر هستند
آخرین اخبار