رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از پلمب یک واحد دامداری در قزوین به علت کشتار الاغ خبر داد.

دکتر سهیل بهنوش رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت :بر اساس گزارش‌های مردمی، مواردی از بقایای لاشه تک سمی در بیابان‌های اطراف قزوین مشاهده شد بر همین اساس مکاتباتی با دستگاه‌های امنیتی و کنترل و نمونه برداری از فرآورده‌های خام دامی رستوران‌ها و اماکنی که احتمال می‌رفت گوشت تک سمی‌ها در آن‌ها مصرف شده است توسط دامپزشکی انجام شد.

دکتر بهنوش افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی روز چهارشنبه سرنخ‌هایی از محل ذبح الاغ در یکی از دامداری‌های اطراف شهر قزوین به دست آمد که با دستور قضایی محل مذکور توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی در زمان ذبح و پوست کنی الاغ ها، مامورین وارد محل شده و به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، متصدی و کارگران بازداشت و دامداری مذکور که دارای سالن کشتار غیر مجاز بود پلمب شد.

وی از عموم مردم خواست برای تهیه گوشت قرمز به مراکز تحت نظارت دامپزشکی مراجعه و در زمان خرید مهر و لیبل دامپزشکی که بر روی لاشه قرار دارد دقت کنند.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک یا غیر بهداشتی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با دامپزشکی در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکرم پ
۱۳:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر واقعیت نداشته باشد تا آخر عمر وجدان دردخواهید داشت و خورا لعنت می کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد ب
۱۳:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
تمام نظرات خود را اول مطمئن شوید بعد بگوئید چون ایماد خورا از دست داده و به آنها خواهند نوشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
با تشکر از اطلاع رسانی شما
خدا خیرتون بده
آخرین اخبار