به دنبال انتشار اخبار کذب در خصوص سامان درویشی، روابط عمومی سازمان زندان‌ها اعلام کرد که این فرد متاسفانه به دلایل نامعلوم ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد دچار ایست قلبی تنفسی می‌شود و در بیمارستان فوت می‌کند.

پیرو اخبار کذب منتشر شده در خصوص سامان درویشی فرزند براتعلی، زندانی زندان تهران بزرگ و انتشار شایعات کذبی مبنی بر شکنجه منجر به مرگ او، روابط عمومی سازمان زندان‌ها اعلام کرد: نامبرده از تاریخ ۲۴ آذرماه سال ۱۳۹۹ به جرم ۲ فقره سرقت و ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو وارد زندان شده است. 

متهم سامان درویشی، ساعت ۲ بامداد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به علت احساس درد در ناحیه قفسه سینه به بهداری زندان مراجعه و با اصرار پزشک زندان به بیمارستان طالقانی جهت بررسی دقیق‌تر توسط پزشک متخصص اعزام می‌شود.

این فرد متاسفانه به دلایل نامعلوم ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد دچار ایست قلبی تنفسی می‌شود و در بیمارستان فوت می‌کند. با توجه به نامعلوم بودن علت فوت، مراتب دقیق و کارشناسی علت فوت نامبرده پس از بررسی‌های تخصصی توسط پزشکی قانونی به سمع و نظر هموطنان خواهد رسید.

گفتنی است؛ رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در خصوص فوت زندانی، سامان درویشی با انتشار مطالب کذب و خلاف واقع عنوان کردند که یک زندانی اهل هرسین کرمانشاه به نام سامان درویشی، شب هجدهم اردیبهشت ماه بر اثر شکنجه ماموران زندان تهران بزرگ کشته شد.

برچسب ها: قوه قضاییه ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار