حسینی در منزل مادر شهید الداغی:

جوانمردی شهید الداغی همگان را تحت‌تأثیر قرار داد

نماینده رئیس‌جمهور با حضور در منزل مادر شهید الداغی گفت: جوانمردی شهید الداغی مردم ایران را تحت‌تأثیر قرار داد و دل‌ها را متوجه خود کرد.

«سیدمحمد حسینی» که به‌منظور شرکت در مراسم گرامیداشت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» به سبزوار سفر کرده است، در دیدار مادر، برادر، همسر و فرزند شهید الداغی با ابلاغ سلام آیت‌الله رئیسی و آرزوی صبر و شکیبایی برای آنان تصریح کرد: مردم با مشاهده صحنه‌هایی از غیرت و جوانمردی شهید الداغی احساس مسئولیت و فداکاری او را مورد تحسین قرار داده و دلداده این فرزند رشید و برومند شدند.

حسینی با بیان اینکه خون این شهید بزرگوار اثر خاصی در کل کشور داشته است، از خانواده شهید الداغی خواست با توجه به علاقه مردم و به‌ویژه گرایش جوانان به این شهید والامقام، خاطرات خود و دوستان حمیدرضا را در قالب مکتوب و مستند تهیه و ارائه دهند تا نسل جوان بیشتر با خصوصیات و خصال نیک وی آشنا و او را الگوی خود در تعهد، ایثار و فتوت قرار دهند.

در این دیدار، مادر شهید الداغی که از دبیران بازنشسته آموزش و پرورش است، با ذکر خاطراتی از مرام و منش فرزند دلبند خویش گفت: تقدیر چنین بود که حمیدرضا در هفته معلم به شهادت برسد؛ شاید این هدیه خداوند در روز معلم به من بود.

وی خاطرنشان کرد: حمیدرضا اهل ریاکاری و تظاهر نبود، آرام و بی ادعا کار‌های خیر فراوانی انجام می‌داد که حتی من از آن‌ها اطلاع نداشتم و حالا پس از شهادتش یکی بعد از دیگری توسط افرادی که با آنان در ارتباط بوده و به آنان کمک کرده بیان می‌شود و ما که بی‌خبر بودیم مطلع می‌شویم.

مادر شهید الداغی همچنین از ابراز محبت مسئولان، مادران شهدا و مردمی که در این مدت از شهر‌های مختلف کشور برای تسلیت و دلداری به منزل شهید در سبزوار رفته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین در بدو ورود به دیار سربداران با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان شهرستان سبزوار ادای احترام کرد و در جوار مزار شهید حمیدرضا الداغی حاضر شد و با قرائت فاتحه، یاد این شهید غیرت را گرامی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار