مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت:۴۰ درصد دانش آموزان استان به سمت فنی و حرفه‌ای هدایت تحصیلی شدند.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در دیدار سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهداء با اشاره به فعالیت های جهادی در تعلیم و تربیت ، گفت: ارتقاء شاخص های آموزش و پرورش با برنامه ریزی هدفمند در حال انجام است.

او با اشاره به اینکه  اجرای اردوهای راهیان پیشرفت در دوبخش دانش آموزی و فرهنگیان در راستای جهاد تبیین صورت پذیرفته است، ادامه داد : اجرای طرح هادیان فرهنگی گامی موثر در راستای افزایش آگاهی ها و جهاد تبیین است. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با عنوان اینکه ۹۲ پروژه ورزشی در طرح شهید سلیمانی در استان خوزستان تعریف شده است ، افزود: ۸۴ پروژه ورزشی در این راستا به بهره برداری رسیده است که با توجه به این ۵۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی مدارس استان اضافه شد.

آقای حمیدی نژاد  با عنوان اینکه ۶ میلیارد تجهیزات ورزشی در بین مناطق محروم توزیع شده است، ادامه داد:  ۴۰ درصد دانش آموزان به سمت فنی و حرفه ای هدایت تحصیلی شدند  و خوزستان رتبه دوم توسعه فنی حرفه ای کشور را به خود اختصاص داده است.

او  با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان درآمدزایی هنرستان ها طی پارسال بوده است، افزود :  ۹ هنرستان کشاورزی درحال حائز در استان خوزستان فعالیت دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار