معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هرچه سریع‌تر تکلیف کالا‌های موجود در انبار اموال تملیکی استان اردبیل تعیین شود.

رضا قاسمیان امروز در بازدید از انبار اموال تملیکی استان اردبیل گفت: در سال‌های اخیر با پیگیری دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل و رأی صادره به موقع تعزیرات حکومتی و سازمان دهی کالاهای کشف شده در اختیار انبارهای اداره اموال تملیکی استان کارهای خوبی انجام گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی می گوید: با تعیین تکلیف این اموال دپو شده بخشی از ابهامات موجود در این راستا نیز کاهش می‌یابد.

او وجود ماینرها در این انبار را نیز یادآور شد و گفت: این ماینرها به صورت بلاتکلیف در انبار اموال تملیکی رها شده و بخش اعظمی از فضا را اشغال کرده است.

قاسمیان می گوید: نحوه تعیین تکلیف این نوع کالاها باید سریعاً از مرکز پیگیری شده و اقدامات و تصمیمات مقتضی انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نظارت بر وضعیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و تعیین تکلیف اموال موجود در انبارها در دستور کار مستمر دبیرخانه هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل قرار گرفته است تا اموال توقیفی در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف و از هرگونه هدر رفت آنها جلوگیری شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.