مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مسابقه «وصیت‌نامه ماندگار» با موضوع پای درس‌های مکتب امام روح الله در همدان خبر داد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری گفت: مهلت شرکت در این مسابقه برای علاقه‌مندان از ۱۲ خرداد تا یکم تیر ماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی است.

او تصریح کرد: یکی از مهمترین رویکرد‌ها در جهاد تبیین بازخوانی نظام فکری و اندیشه‌ای معمار کبیر انقلاب امام خمینی (رحمه الله) و تبیین مجدد اصول مکتبی است که ایشان پایه گذاری کرده‌اند که در این جهت ۲ برنامه با هماهنگی و همکاری مجموعه‌های دولتی و مردمی مختلف طراحی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: با توجه به بازخوانی وصیت‌نامه امام خمینی (رحمه الله) به عنوان یک منشور در امتداد حرکت انقلاب اسلامی و توجه به رویکرد‌های مهم و الزام‌آور برای دولت و ملت در پیشبرد اهداف انقلاب، مسابقه وصیت ماندگار برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نظیری گفت: در این مسابقه هدف این است که فرصتی فراهم شود تا مردم از اقشار مختلف، وصیت‌نامه حضرت امام خمینی (ره) را بازخوانی کنند و بهره بگیرند.

او افزود: سوالات هم به صورت متعارف مسابقات چهار گزینه‌ای طراحی نشده و در قالب یک برداشت آزاد از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) دارای پنج اصل محوری و نقطه راهبردی از این وصیت‌نامه است تا افراد برداشت خود را استخراج کنند و با حوادث امروز در سطح جهان اسلام و جامعه بین‌المللی و ایران اسلامی تطبیق دهند.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به اینکه برنامه بعدی تبیین اصول هفت‌گانه حضرت امام خمینی (ره) است که در ۱۴و ۱۵ خرداد در یک هزار مسجد و حسینیه سراسر استان از سوی مبلغین بیان خواهد شد گفت: وصیت نامه و محور‌های هفت‌گانه به صورت اینفوگرافی و جزوه ۷۰ صفحه‌ای pdf در سایت و کانال اداره کل تبلیغات اسلامی به آدرس steh.ir و یا کانال ایتا @nehzat_eslami_ham مجزا بارگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.