مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: پایگاه محوری سیاست راهبردی هلال احمر مازندران است.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در آیین افتتاح پایگاه امدادو نجات شهدای کوهی خیل گفت: پایگاه محوری سیاست راهبردی هلال احمر مازندران است و این جمعیت برنامه‌های متنوعی برای ارتقای کارکرد پایگاه‌های امدادی دارد.

او افزود: یکی از شاخص‌های توسعه در هرکشوری، میزان آمادگی جامعه و شهروندان در زمینه مقابله با مخاطرات محیطی است.

فخاری گفت:راهبرد جمعیت هلال احمر مازندران پایگاه محوری است و این بدان معناست که همه خدماتی که در یک شعبه ارائه می‌شود در پایگاه‌های ما نیز قابل ارائه باشد.

او با اشاره به تنوع و تکثر حوادث به ویژه حوادث نو پدید، افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان امدادی کشور باید قابلت‌های امدادونجات خود را با توجه به تنوع حوادث طبیعی و انسان ساخت ارتقا دهد که توسعه خدمات هلال احمر در نقاط مختلف از طریق اجرای برنامه پایگاه محوری تسهیل خواهد شد.

فخاری گفت: معتقدیم پایگاه‌های ما باید قابلیت ارائه خدمات تخصصی و ترکیبی در حوزه‌های جوانان، داوطلبان و امدادونجات را داشته باشند.

او افزود: پایگاه‌های هلال احمر همچنین باید بتوانند مناطق اطراف خود را همانند یک شعبه پوشش دهد و این موضوع یکی از اولویت‌های ما در مقوله مدیریت بحران است.

فخاری با تقدیر از مساعدت خیر ارزشمند حاج حسین غلامی‌که در ایجاد این پایگاه مشارکت مهمی داشتند، گفت: نجاتگران ما باید در به روز رسانی اطلاعات وارتقای توان عملیاتی خود تلاش و برنامه لازم را داشته باشند که آموزش مهمترین رکن در این زمینه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار