فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۷۰۰ هزار قلم داروی غیر مجاز و قاچاق خبر داد و گفت: این مقدار دارو از مخفیگاه یک متهم کشف شد.

سردار  علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع و خرید و فروش دارو‌های ممنوعه و غیرمجاز در شهرستان البرز، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و تردد وی را تحت کنترل در بیاورند، افزود: دربررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که محل اعلام شده یک ساختمان مسکونی می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از واحد مسکونی متهم، ۷۰۰ هزار عدد انواع قرص و دارو‌های قاچاق و غیرمجاز کشف کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی دارو‌های مکشوفه بیش از ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر مبارزه جدی با توزیع کنندگان دارو‌های قاچاق و غیرمجاز، خاطر نشان کرد: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع کنندگان غیرمجاز مقابله می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار