تا یک هفته آینده صورت می‌گیرد

کلنگ زنی مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد در بیرجند

در هفته‌ آینده زمینی در نزدیکی پارکینگ شورای هماهنگی با مبارزه مواد مخدر خراسان جنوبی برای ساخت مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد معتادان متجاهر کلنگ زنی می‌شود.

حسنی مقدم دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه مرکز ماده ۱۶ مجهز در استان نداریم پیگیری‌ها برای تجهیز و یا ساخت مرکزی مجهز در خراسان جنوبی نتیجه داد.

او افزود: با پیگیری‌ها و در نهایت دستور استاندار و موافقت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور قرار بر این شد با همکاری ۵۰ درصدی استانداری و ۵۰ درصدی ستاد کشوری مبارزه با مواد مخدر  قرار بر این شد زمینی در کنار پارکینگ شورا به مساحت ۳۵ هزار مترمربع برای ساخت مرکز ماده ۱۶ آماده سازی شود.

حسنی مقدم بیان کرد: این زمین هفته‌ی آینده کلنگ زنی می‌شود و ظرف مدت یکسال آینده مرکز ماده ۱۶ در این مکان تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی ادامه داد: در این مراکز معتادین متجاهر بین ۶ ماه تا یکسال نگهداری می‌شوند و بحث‌های نگهداری، سم زدایی، درمان و اشتغال آنان در این مراکز انجام می‌شود.

او عنوان کرد: برابر قانون هم هزینه‌های تجهیز مراکز مبارزه با مواد مخدر در مورد معتادین متجاهر و هم هزینه‌های درمانی بر عهده ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

برچسب ها: گلنگ زنی ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.