جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان منازل با ۱۸ فقره سرقت در اهواز خبر داد و گفت: ۳ مالخر پرونده نیز توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سرهنگ حجت اله سفید پوست گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان اهواز، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او می‌گوید: متهمان با استفاده از خودرو‌های پژو پارس و ۲۰۶ با پلاک‌های سرقتی در صحنه‌های سرقت حاضر می‌شدند، متهمان پس از دیدزنی و مشاهده خروج صاحبان منزل در یک فرصت مناسب با شیوه‌های خاص، اموال با ارزش از قبیل: طلا، جواهرات، تلویزیون و.. را سرقت می‌کردند و متواری می‌شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات پیچیده و هوشمندانه هویت و محل اختفاء اعضای باند ۵ نفره سارقان را در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم و ضربتی آنان را دستگیر کردند.

به گفته او متهمان پس از مواجه با مالباختگان و مستندات مستدل پلیس به ۱۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ سفید پوست گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی مخفیگاه ۳ مالخر این باند را شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه آ‌نها تعدادی لوازم خانگی سرقتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان می‌گوید: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.