فعالیت ۱۱۰ پایگاه اوقات‌ فراغت تابستانه در ملایر

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایراز فعالیت ۱۱۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانه در این شهرستان خبرداد.

مهدی عابدینی‌نیا گفت: شعار پایگاه‌های اوقات فراغت امسال این است که مدارس، کانون تربیتی محله در تابستان باشند و در هر مدرسه به عنوان یک پایگاه تابستانی، فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و تربیتی انجام شود.

او با تأکید بر اهمیت ثبت پایگاه‌های اوقات فراغت در این سامانه، تصریح کرد: با ثبت پایگاه‌ها در سامانه نورینو، وزارت آموزش و پرورش اعتباری برای این پایگاه‌ها درنظر خواهد گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایراز فعالیت ۱۲ پایگاه ورزشی و پنج زمین چمن مصنوعی در فصل تابستان خبر داد و تصریح کرد: کانون امام خمینی (ره)، کانون شهید مدرس و پژوهسرای شهید «احمدرضا احدی» برنامه ریزی‌های خوبی به همین منظور انجام دادند. دارالقرآن زنده یاد «بحرینی» هم که در عید غدیر خم افتتاح می‌شود، فعالیت‌های قرآنی را به صورت ویژه در فصل تابستان آغاز خواهد کرد.

عابدینی نیا با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه جهادی از بهمن ماه سال گذشته در ملایر، گفت: بیش از ۲۰۷ معلم در قالب این طرح و به صورت جهادی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها در مدارس کمتر برخوردار حاشیه شهر و مدارس روستا‌ها فعالیت‌های آموزشی انجام دادند.

او تاکنون ۱۱۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در سامانه جامع فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی نورینو ثبت شده اند، گفت: از این تعداد ۳۰ پایگاه جزو مدارس آموزش و پرورش نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار