مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد

ارسال ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه‌‌های استانی جشنواره روایت جهاد

سردار زهرایی از ارسال ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه‌‌های استانی جشنواره روایت جهاد خبر داد و گفت:برگزیدگان استانی به مرحله ملی راه خواهند یافت.

سردار محمد زهرایی عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد که در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ما امروز در یک نبرد تمدنی هستیم که در یک طرف، تمدن نوین اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی خود را به رخ جهانیان کشانده و هر روز درحال نفوذ به قلب‌ها و مغزهاست و طرف دیگر تمدن پوشالی غرب است که بشریت را به بازی گرفته و آخر آن هم لیبرالیسم و بی‌دینی‌هاست که به بحران هویت از انسان ختم شده است.

او با بیان اینکه نوع نبرد امروز تغییر پیدا کرده است و دیگر کسی با جبهه حق وارد میدان نظامی نمی‌شود، افزود: ما در یک جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم که جنگ روایت‌ها یکی از ابعاد جنگ ترکیبی است و هنوز در این جنگ دست دشمن از نظر تجهیزات، نیروی انسانی و تکنولوژی بالاتر است، اما همانطور که تاریخ اثبات کرده است هر زمان که دشمن عملیات بزرگی انجام داده است ما نیز بزرگ شده و عملیات‌های بزرگ‌تر را انجام داده‌ایم. در این جنگ ما نیازمند افسر نظامی نیستیم بلکه کسی که خوب می‌تواند بنویسد یا کسی که عکس خوبی می‌گیرد افسر و امیر جنگ روایت‌هاست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی از تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انعکاس جهاد موفق جهادگران یاد کرد و گفت: رهبری در مورد عملکرد جهادگران از عملکرد موفق نام بردند، اما مطالبه ایشان این است که عملکرد موفق باید هنرمندانه منعکس شود.

زهرایی ادامه داد: جهادگران بی‌منت و پراشک به مردم خدمت می‌کنند و به دنبال دیده شدن نیستند، اما باید هنرمندانه الگو‌هایی که می‌تواند خدمت بیشتر به مردم را ترویج کند را معرفی کنند.

او بیان کرد: مجموعه‌های مسئول از جمله صدا و سیما و رسانه‌ها نیز باید دست جهادگران را بگیرند تا خدمت‌های امیدآفرین به شیوه مطلوب به جامعه معرفی و امیدافزایی در جامعه محقق شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: خدمت به مردم یک توفیق بزرگی است که باید بابت آن شکرگذار و مدیون خداوند متعال باشیم و این توفیق را نیز تکثیر کنیم و همانطور که جهادگران از جوانان و مردم محل برای خدمات جهادی استفاده می‌کنند در عرصه رسانه هم باید اتفاق محقق شود.

او تصریح کرد: امسال برای چهارمین سال جشنواره روایت جهاد را در سطح ملی و برای نخستین بار در سطح استانی برگزار می‌کنیم، تا به امروز ۵۰ درصد استان‌ها این جشنواره را برگزار کرده‌اند و ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه استان‌ها رسیده است، برگزیدگان استانی نیز به مرحله ملی راه خواهند یافت و داوری‌ها در سطح ملی انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار