استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به همت قرارگاه امام حسن(ع) ۱۵ هزار واحد مسکن در استان احداث خواهد شد که باید اداره‌کل راه و شهرسازی سریع‌تر نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کند.

غلامعلی حیدری در نشست ستاد تامین مسکن اظهار داشت: بر اساس بازدید‌های میدانی، امسال اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان با شتاب بیشتری در حال انجام است و باید تلاش کرد تا قبل از فصل سرما و بارش، بخش زیادی از این طرح را تکمیل و واحد‌ها به متقاضیان تحویل گردد.

وی ادامه داد: در شهر‌هایی که زمین تامین شده روند عملیات اجرایی سرعت داده شود و شهر‌هایی هم که با مشکل تامین زمین روبرو هستند دستگاه‌های مربوطه با هم‌افزایی بین‌بخشی این مشکل را برطرف کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز موظفند تا زیرساخت‌های لازم نظیر آب، برق، گاز و فاضلاب را در سایت‌های نهضت ملی مسکن ایجاد کنند.

حیدری، بر ضرورت تعامل بیش از پیش بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات مسکن ملی تاکید کرد و گفت: در همین راستا عملکرد بانک‌ها ارزیابی و اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچگونه محدودیتی در خصوص اعطای تسهیلات مسکن ملی، ازدواج، جوانی جمعیت، مشاغل خانگی و تبصره ۱۶ در استان وجود ندارد و بانک‌ها باید با متقاضیان همکاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۹ تير ۱۴۰۲
به صنعتی سازی در ساخت و سازها و سرعت و شتاب بالای اجرا در این طرحهای ساخت ساز هم باید توجه کرد
آخرین اخبار