راهیابی ۴۱ اثر برتر معلمان چهارمحال وبختیاری به مرحله کشوری الگو‌های برتر تدریس

رییس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از راهیابی ۴۱ اثر برتر معلمان استان به مرحله کشوری جشنواره الگو‌های برتر تدریس خبر داد.

سهیلا امیدی با اشاره به راهیابی ۴۱ اثر برتر معلمان چهارمحال وبختیاری به مرحله کشوری الگو‌های برتر تدریس گفت: این جشنواره با هدف ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس و تشویق دبیران به استفاده از روش‌های خلاق برگزار می‌شود و بستری مناسب برای ارائه روش‌های برتر تدریس است.

وی گفت: در جشنواره الگو‌های تدریس برتر زیر مجموعه طرح شهید کاظمی آشتیانی که در سراسر کشور با هدف ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان، تبادل تجربیات و دستاورد‌های علمی و عملی معلمان برگزار شد، ۳۸۲ دبیر از سراسر استان شرکت کردند که در مقایسه با سال تحصیلی گذشته که ۲۵۰ شرکت داشت، رشد ۱۵۰ درصدی را شاهد بودیم.


بیشتر بخوانید


رییس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش نسبت شرکت‌کنندگان به کل دبیران استان گفت: مشارکت دبیران استان ۲۴/۹ درصد بود.

امیدی افزود: پس از پایان مهلت بارگذاری آثار و برگزاری مرحله منطقه‌ای در محور‌های تدریس حضوری و غیرحضوری ۱۷۳ اثر در بخش‌های حضوری و غیرحضوری به مرحله استانی رسید که در نهایت ۴۴ اثر به عنوان آثار برتر و منتخب استانی معرفی و ۴۱ اثر در محور‌های تدریس حضوری تدریس غیرحضوری تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و تولید رسانه به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

به گفته وی، محور طراحی موقعیت‌های یادگیری، آثار بدون طی مرحله استانی، در مرحله کشوری داوری خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار