مدیر شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل:

بیش از ۲ هزار خانوار اردبیلی از شبکه بهداشتی فاضلاب بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: متعاقب اجرای پروژه اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب شهر اردبیل به طول ۸.۵ کیلومتر بیش از ۲ هزار خانوار از شبکه بهداشتی فاضلاب بهره‌مند شدند.

علیرضا نعمت سلطانی اظهار کرد: از اول امسال تاکنون در مجموع اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب شهر اردبیل هزینه شده است.

او افزود: این عملیات با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن با قطر‌های یک‌هزار و ۶۰۰ و ۲۰۰ میلیمتر در محلات ججین، حقیقت، بهارآباد، شهرک کوثر، ملاباشی، بزرگراه شهدا و محدوده خط دوم انتقال فاضلاب شهر به تصفیه‌خانه اجرا شد.

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: در راستای اجرای عملیات فنی و مهندسی یاد شده، در محدوده‌ای حدود ۱۰ هزار متر مربع در نقاط مختلف شهر، عملیات نقشه‌برداری و طراحی صورت گرفته است.

سلطانی یادآور شد: در سال گذشته ۲۷ کیلومتر شبکه‌گذاری فاضلاب شهر اردبیل با یک‌هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده بود و موضوع سلامت مردم از اولویت‌های کاری شرکت آب و فاضلاب است.

او تصریح کرد: این طرح‌ها از لحاظ کمی و کیفی جهت بهبود وضعیت توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب استان مهم بود و امیدواریم با حمایت دولت و مجلس طرح‌های نیمه‌تمام این شرکت که در توسعه استان موثر هستند، هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.