لزوم مردمی کردن اجرای امور برای پیشبرد برنامه‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، مردمی کردن اجرای امور را از سیاست‌های محوری دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این مهم در استان به جد پیگیری می‌شود و تاکنون نتایج مطلوبی به همراه داشته است.

محسن حسین میرزایی امروز دوشنبه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان گفت: تجربه ثابت کرده هرکجا مردم حضور فعالی داشته و در اجرا و پیشبرد برنامه‌ها مشارکت کرده‌اند، برنامه‌ها به نحو مطلوبی پیش رفته است و به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: نمونه اجرای برنامه‌های مردمی موفق، برگزاری جشن عید غدیر بود که با استقبال و همراهی بینظیر مردم استان به ویژه در خیابان کاشانی شهرکرد مواجه شد و بی‌شک در ایام سوگواری ماه محرم و صفر نیز چنین همراهی و مشارکتی را شاهد خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به برنامه‌های پیش بینی شده در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: یکی از مطالبات جدی مردم استان ارتقای کیفیت نان است که در این خصوص برنامه‌های نظارتی درنظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


حسین میرزایی افزود: حفظ سلامت مردم اولویت اول مسئولان است و در همین راستا در خصوص نظارت بر ارتقای کیفیت نان نظارت‌ها تشدید می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.