فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۴ نفر سارق زورگیر که اقدام به ۳۸ فقره سرقت تلفن همراه در مناطق مختلف شهر کرج کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند سرقت پشت سر هم با شیوه زورگیری در منطقه مهرشهر کرج، تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری ۲۲ برای شناسایی سارقان تشکیل شد.
وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی یک باند ۴ نفره سرقت در این خصوص شناسایی شد که با ردگیری مخفیگاه متهمان، همه آن‌ها در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری با مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود ندیده و به ۳۸ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه زورگیری اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، در خصوص نحوه سرقت متهمان گفت: این افراد با کمین در مناطق خلوت و کم تردد تلفن همراه سوژه‌های خود را با تهدید سلاح سرد سرقت کرده و متواری می‌شدند.
سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افراد مشکوک در محیط پیرامونی خود حتماً موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.