رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در نهاوند خبر داد.

امیر بحیرایی از برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی در این شهرستان به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف فرهنگسازی در خصوص ضرورت رعایت عفاف و حجاب در جامعه و عمق بخشیدن به آموزه‌های دینی بین کودکان و نوجوانان دایر شده است.

او گفت: با توجه به اثرگذاری هنر در انتقال مفاهیم دینی و اجتماعی سعی شده از طریق نقاشی و طراحی، تاثیر آسیب‌های بی‌حجابی روی افراد و خانواده‌ها و نقش دشمنان در ترویج پدیده بی‌حجابی بیان شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر ضرورت برپایی این نمایشگاه بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود، زیرا ترویج بی‌حجابی می‌تواند زمینه‌ساز اشاعه سایر منکر‌ها در جامعه شود.

بحیرایی گفت: آثار نمایشگاه شامل سبک‌های رئالیسم، کوبیسم و سورئال و تکنیک رنگ روغن، سیاه قلم، هایپررئال، کالی گرافی، پاستل و آبرنگ با ۵۵ اثر در قطع ۵۰ در ۷۰ از ۱۴ نفر از هنرمندان برگزیده شهرستان است.

او گفت: نمایشگاه از سوم مرداد دایر شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به مدت یک هفته از ساعت ۸ تا ۱۳ به محل دائمی نمایشگاه هنر‌های تجسمی در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) به آدرس بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.