واگذاری هزار و ۶۱۶ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۶۱۶ قطعه زمین در استان به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای فرزند سوم تا پایان تیر واگذار شد.

مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری‌های انجام شده قرعه‌کشی قطعات زمین بصورت یک طبقه حیاط دار (ویلایی) در ۱۰ شهر استان انجام شده است.

او افزود: واگذاری زمین، متناسب با تامین زمین و انجام مراحل قانونی انجام می‌شود.

مودی با بیان اینکه هفت هزار و ۳۹۰ نفر تاکنون در سامانه اعطای این زمین‌ها ثبت نام کردندکه برای ۳ هزار و ۵۶۴ نفر پرونده تشکیل شده است عنوان کرد: تاکنون در طبس ۵۷ قطعه، فردوس ۱۱۰ قطعه، بشرویه ۱۷۲ قطعه، نهبندان ۲۸۰ قطعه، سربیشه ۳۵۰ قطعه، درمیان ۱۰۱ قطعه، قاینات ۱۲۱ قطعه، زیرکوه ۷۷ قطعه، خوسف ۱۲۷ قطعه و سرایان ۱۱۸ قطعه تخصیص و واگذار شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: تامین زمین برای شهر بیرجند نیز در دست پیگیری است و به محض تامین زمین قرعه کشی انجام می‌شود.

 مودی با اشاره به اینکه سامانه برای ثبت نام از خانوار‌های واجد شرایط در استان فعال است، گفت: متقاضیانی که زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس:Saman.mrud.i درقسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند وبیشتر) نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.