تا پایان سال؛

شهرسازی هوشمند در بیرجند محقق می‌شود

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بیرجند گفت: تا پایان سال خدمات شهر به صورت هوشمند در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

زمانیان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بیرجند گفت: با تدبیر شهردار بیرجند، نقشه راه مناسبی برای هوشمندسازی و شهروند سپاری در شهرداری تدوین شده است.

او افزود: هوشمندسازی و ایجاد شهر الکترونیک از راهکار‌های نوین برای حل مشکلات و برنامه‌ریزی جامع نگر است که تا پایان سال شاهد تحقق این هدف مهم خواهیم بود.

زمانیان بیان کرد: سیاست و رویکرد شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری مبتنی بر ایجاد شهر هوشمند به عنوان محور تحول و توسعه است.


بیشتر بخوانید


سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بیرجند با اشاره به مزایای این رویکرد عنوان کرد: خدمات غیرحضوری به شهروندان از جمله این مزایاست که در جهت ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان ذیل زیرسامانه‌های مذکور در حال تکمیل است تا بتواند در کمترین زمان، نظارت و سرعت بیشتر برای انجام فعالیت‌های مختلف را پوشش دهد.

او ادامه داد: با اتصال این زیرسامانه‌ها به اطلاعات زیرساختی و متصل شدن به سایر اطلاعات در سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در سطح شهر مانند ادارات آب، گاز، برق، نظام مهندسی، راه و شهرسازی گام عملی برای هوشمندسازی برداشته خواهد شد.

زمانیان اظهار کرد: امیدواریم با کوشش خدمتگزاران مردم در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات با سرعت و دقت مناسب باشیم و زمینه الگو شدن در کشور را برای حکمرانی اسلامی فراهم آوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.