استاندار همدان گفت: طرح توسعه تولید موکت بافت در کارخانه موکت‌سازی همدان طی چهار ماه راه‌اندازی می‌شود و ۷۰ نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد می‌کند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در بازدید از کارخانه موکت همدان در شهرک صنعتی بوعلی با اشاره به اینکه حمایت از طرح توسعه تولید موکت بافت در کارخانه موکت‌سازی همدان در دستور کار است اظهار داشت: این کارخانه با چهار دهه فعالیت هم اکنون برای ۱۲۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

او ادامه داد: کارخانه موکت‌سازی همدان با صادرات محصول به کشور‌های مختلف، یکی از نمونه‌های درخشان صنایع تولیدی استان است و دستگاه‌های فنی، صنعتی و مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه نیز توسط خود این مجموعه تولید می‌شود.

استاندار همدان تاکید کرد: حمایت از صنایع تولیدی باید در دستور کار سیستم بانکی نیز قرار گیرد.

قاسمی‌فرزاد، کارخانه موکت‌سازی همدان را نمونه موفق واحد تولیدی در استان همدان برشمرد گفت: حمایت از تولید لازمه اقتصاد پیشران است و حمایت از بنگاه‌های تولیدی و رفع موانع در مسیر فعالیت آن‌ها منجر به تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب و شعار سال می‌شود.

او ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، بیش از پیش از تولید و توسعه صنایع تولیدی حمایت می‌کند.

استاندار همدان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به حمایت همه جانبه از تولید هستند.

در ادامه بازدید‌های استاندار همدان از صنایع تولیدی استان وی از کارخانه موکت همدان در شهرک صنعتی بوعلی بازدید کرد‌.

"سیدمجتبی حسینی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، "محمدرضا غلامی‌پاک" مشاور اجرایی و مدیرکل حوزه استاندار، "احمد شانیان" مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان، در این بازدید حضور داشتند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.