بهره مندی ۸۹ درصد از خانوارهای روستایی آذربایجان غربی از نعمت آسفالت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با انجام پروژه های راهداری تا پایان تیر ماه امسال، ۸۹.۰۹ درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت آسفالت راه های روستایی بهره‌مند شدند.

پیمان آرامون  از بهره مندی نزدیک به ۱۷۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار تا پایان چهارمین ماه از سال جاری از راه مناسب و  آسفالت در سطح استان خبر داد.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی دارای ۲۷۲۶ روستا است که از این تعداد، ۲۲۸۲ روستا بالای ۲۰ و  بیش از ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی ذکر شده آسفالت شده است، افزود: پروژه آسفالت چندین روستای دیگر نیز هم اکنون در دست اقدام بوده که در آینده ای نه چندان دور شاهد اتمام این پروژه ها نیز خواهیم بود.

آرامون خاطر نشان کرد: از لحاظ آسفالت راه های روستایی، شهرستان چاربرج با ۱۰۰ درصدی آسفالت در راه های روستائی، رتبه اول برخورداری در سطح استان را به خود اختصاص داده است و شهرستان های نقده با ۹۸.۷۰ درصد و اشنویه با ۹۸.۵۷ درصد برخورداری رتبه های دوم و سوم استان را در اختیار دارند.

برچسب ها: راه روستایی ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چ.ک
۰۹:۴۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
فقط راه روستای اسلام آباد واقع در محال دول ارومیه وضعش خیلی خراب هستش داخل روستا آسفالت هزار تکه پاره شده مسئولین روستا هم رسیدگی نمی کنن