۸ درصد راه‌های روستایی قوچان فاقد آسفالت است

فرماندار قوچان گفت : تنها ۱۰۰ کیلومتر معادل هشت درصد این راه‌ها آسفالت نشده است.

۸ درصد راه‌های روستایی قوچان فاقد آسفالت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علیرضا قامتی فرماندار قوچان گفت : این شهرستان یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه همسنگ روستایی دارد که تنها ۱۰۰ کیلومتر این راه‌ها فاقد آسفالت می‌باشند.


وی با اشاره به آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان در ۵۰ ماه گذشته افزود: قوچان در شاخص راه روستایی از میانگین استانی وضعیت مطلوب تری دارد.

فرماندار قوچان در خصوص راه ارتباطی ۲ روستای مشکانلو و پاکتل گفت : زیرسازی ۴ کیلومتر راه روستایی مشکانلو صورت گرفته است که با مساعد شدن وضعیت جوی آسفالت می‌شود.

قامتی با اشاره به طرح گردشگری سد تبارک آباد با سرمایه گذاری هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی در بازه ۱۰ ساله گفت: باید به مناطق ثبت شده گردشگری قوچان از جمله دره یوسفخان و دره شمخال توجه ویژه‌ای شود تا ضمن ایجاد رونق در اقتصاد منطقه، بکر بودن وضعیت موجود آن‌ها حفظ شود.

رئیس شورای اداری قوچان در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی در این شهرستان گفت : با وجود مشکلات ایجاد شده برای ۲ کارخانه کاشی و دوچرخه سازی، توانستیم از طریق فعالیت در حوزه خدمات، کشاورزی و پرداخت تسهیلات بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، برنامه هدف گذاری شده برای ایجاد اشتغال در شهرستان در ۶ ماهه نخست سال را محقق سازیم.

وی در ادامه گفت : تاکنون حدود ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه‌های بسیج، کمیته امداد، بهزیستی و کشاورزی پرداخت شده که امید است تا پایان سال به ۱۵۰ میلیارد ریال برسد.

انتهای پیام // ح. خ.
 
 


تنها ۱۰۰ کیلومتر راه ها‌ی قوچان آسفالت نشده است

برچسب ها: راه روستایی ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار