خرید تضمینی گندم به بالای ۱۰ میلیون تن می رسد

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید برآورد می شود که خرید تضمینی گندم به بالای ۱۰ میلیون تن برسد.

آقای علیقلی ایمانی گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۹ میلیون و ۷۵۰ هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد رشد داشته است.

او با بیان اینکه خوزستان رکوردار خرید تضمینی گندم است، افزود: استان های فارس، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان و گلستان در رده های بعدی خرید قرار دارند.

ایمانی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که خرید تضمینی گندم به بالای ۱۰ میلیون تن برسد چراکه روزانه ۶۰ هزارتن به میزان خرید تضمینی گندم افزوده می شود.

مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: در جلسه اخیر کمیسیون کشاورزی از رئیس سازمان برنامه و بودجه تقاضا کردند که تکلیف را مشخص کند چراکه رقم پرداخت مطالبات بسیار بزرگ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پاکدل
۰۲:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
گلستان.خرداد ماه گندم تحویل داد..بعد از چهل روز 11نیم دادن..الان هم که شهریوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
دیگه اینقدر ننویسید داغ کشاورز تازه نکنید امسال خدا رحم کرد باران خوبی به موقه ای داشت برداشت گندم خوب شد ولی با کاری که مسعولین کردن سال دیگه این موقه دنبال مقصر می گردید که چه کسی تولید گندم به این روز انداخت تولید به نابودی کشانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
من بجای رئیس بنیاد ملی گندمکاران بودم بخاطر اینکه هیشکی به حرفا شما بابت نرخ گندم و ضرر و زیانی که به گندمکاران وارد شده امسال استعفا میدادم چرا که هیچ لطفی ندارد مسئولیت در جایی که نتوانی حق کشاورزان را زنده کنی. حد اقل استعفا که میتونید بدید بعنوان اعتراض به دولت؟
Iran (Islamic Republic of)
کشاورز
۲۰:۲۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
آقای ایمانی اگر واقعا مدافع کشاورز بودی از پستت استعفا میدادی با این ظلمی که دولت به کشاورز کرد نه اینکه آمار تولید گندم بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
کاش روغن اینقدر تولید میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
بنظر من دولت پرداخت گندمکاران را سریع تر وبقیمت بخره خیلی تاثیرات زیادی در اقتصاد خواهد داشت و این سرمایه گذاری با سود بالا بدولت برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
یکسال تلاش کردیم وگتدم کاشتیم چرا پول کشاورز نمیدن 3 ماه دیگه دوباره باید کشت کنیم اما پول نداریم بذر وکود بخریم ب کی باید بگسم اینحرف، ایا کسی گوش میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
چرا پول گندم رو نمیدن؟ دیگه کی میخوان پولمون رو بدن خدا حقمون رو بگیره
آخرین اخبار