مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های تامین آب آشامیدنی ۵ مجتمع روستایی و ۴ طرح تک روستایی در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در حال اجراست.

به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت از سفر معاون جهاد آبرسانی کشور به این استان خبر داد.

محمد کریمی گفت: مهدی خان احمدی معاون جهاد آبرسانی وزارت نیرو با هدف بررسی پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستا‌های چهارمحال و بختیاری وارد شهرکرد شد.

مهندس کریمی افزود: خان احمدی و هیئت همراه بلافاصله پس از حضور درشرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری جهت بازدید از پروژ‌های آبرسانی روستایی به شهرستان لردگان عزیمت کرد.


بیشتر بخوانید


خان احمدی ضمن حضور در پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستا‌های شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا و بررسی مسائل مربوطه، دستورات لازم را صادر نمود.

یاد آوری می‌گردد معاون جهاد آبرسانی وزارت نیرو را معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان چهارمحال و بختیاری، مدیر پروژه‌های آبرسانی روستایی این شرکت و نماینده معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سپاه استان و مسئولین شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا ایشان را همراهی می‌کنند.

قابل ذکر است پروژه‌های تامین آب آشامیدنی ۵ مجتمع روستایی و ۴ پروژه تک روستایی در آن شهرستان‌ها در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار