فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی که با آزار دختر نوجوانش او را مجبور به سرقت می کرد، با پیگیری ماموران کلانتری شیرازی این شهر دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ احمد نگهبان روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی گزارش چند فقره کش روی گوشی‌های تلفن همراه شهروندان در مراکز خرید هسته مرکزی شهر، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری شیرازی مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری شیرازی مشهد با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده‌های سرقت، دختر نوجوان سارق را شناسایی و پس از کنترل نامحسوس محل با همکاری کلانتری بانوان، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم ۱۴ ساله در حضور مددکار کلانتری اعلام کرد پدرش که اعتیاد شدید به ماده مخدر شیشه دارد او را با آزار و تهدید مجبور به کش روی گوشی تلفن همراه شهروندان در مراکز خرید هسته مرکزی شهر مشهد کرده است.

نگهبان افزود: دختر نوجوان مدعی بود پدرش با داغ کردن دستانش با قاشق داغ او را تاکنون به سه فقره کش روی گوشی تلفن همراه مجبور کرده است.

وی ادامه داد: پرونده قضایی با موضوع کودک آزاری تشکیل و با هماهنگی مقام قضایی دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی و در بررسی کادر پزشکی آثار متعدد سوختگی در دستانش تایید شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در ادامه بازپرس شعبه ۳۰۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به همراه تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری شیرازی این شهر برای تحقیق در مورد وضعیت اخلاقی و اجتماعی پدر این دختر نوجوان عازم منطقه پنج تن شدند.

نگهبان افزود: همسایه‌ها ادعای این دختر مبنی بر اعتیاد و آزار و اذیت‌های پدرش را تایید کردند و با دستور قضایی پدر سنگدل ٣٠ ساله دستگیر و با صدور حکم روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.