مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای امسال تا اول شهریور ماه ۴۵۱ هزار و ۲۰۰ تن کالا از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز ترانزیت شد.

آقای علیزاده با بیان اینکه از ابتدای امسال تا اول شهریور ماه ۴۵۱ هزار و ۲۰۰ تن کالا از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز ترانزیت شد گفت: از این میزان ۳۵۴ هزار و ۲۰۰ کالا از پایانه مرزی جلفا و ۹۷ هزار تن از پایانه مرزی نوردوز ترانزیت شد.

وی میزان واردات و صادرات کالا از پایانه مرزی جلفا را ۴۶۸ هزار و ۱۰۰تن و پایانه مرزی نوردوز را ۵۲۵ هزار و ۲۰۰ تن اعلام و اظهار کرد: این میزان واردات و صادرات کالا از این پایانه‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در این مدت ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین باری از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش یافت.

آقای علیزاده ادامه داد: در پنج ماه نخست امسال ۱۸ هزار و ۱۰۰دستگاه کامیون ایرانی و ۲۷ هزار و ۷۰۰ کامیون خارجی از مرز جلفا تردد کردند که این آمار سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: در این بازه زمانی ۲۹ هزار و ۶۱ دستگاه کامیون ایرانی و ۲۷ هزار و ۹۰۰ کامیون خارجی نیز از پایانه مرزی نوردوز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش یافت.

آقای علیزاده با اشاره به اینکه در این مدت ۲۱۶ هزار و ۱۰۰ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی نوردوز تردد کردند افزود: در پنج ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۵۷۱ دستگاه اتوبوس ایرانی و خارجی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.