رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تحقیقات در حوزه شیلات باید سبب بهبود معیشت مردم و فعالان این حوزه شود.

حسین برزگر با اشاره به ظرفیت چهارمحال و بختیاری در بخش شیلات اظهار کرد: تحقیقات علمی لازم و مطلوب در این زمینه وجود ندارد و کمرنگ است که این امر نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در استان است.

وی افزود: متاسفانه تاکنون اقدامات علمی و تحقیقاتی مطلوبی در حوزه شیلات استان صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی در حوزه شیلات استان اضافه کرد: تحقیقات باید به گونه‌ای باشد که سبب بهبود معیشت مردم و فعالان این حوزه شود.

راه اندازی بخش شیلات در مرکز تحقیقات کشاورزی

حسن جهانبازی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: راه‌اندازی موسسه تحقیقات شیلات با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مهم این استان با وجود داشتن مصوبه دولت پس از دو دهه که بر زمین مانده بود، از پارسال به جریان افتاد.

وی افزود: با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این استان در بخش تولید ماهی، راه‌اندازی موسسه تحقیقات شیلات در چهارمحال و بختیاری همواره به عنوان یکی از مطالبه‌ها مورد تاکید مسئولان استان به شمار می‌رود.

جهانبازی ادامه داد: از پارسال راه‌اندازی مرکز تحقیقات شیلات در چهارمحال و بختیاری به عنوان یک مطالبه از سوی مدیریت ارشد استان و رئیس سازمان جهادکشاورزی مطرح و در زمان حاضر ۷۰ تا ۸۰ درصد از مقدمات افتتاح این مرکز در استان فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار