استاندار خراسان جنوبی؛

انتخابات در ۳۰ درصد شعب خراسان جنوبی الکترونیکی برگزار می شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: طبق برنامه ریزی ها انتخابات در ۳۰ درصد شعب خراسان جنوبی الکترونیکی برگزار می شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با تأکید بر راه‌اندازی و تجهیز دبیرخانه ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: نیروی فناوری مورد نیاز شهرستان‌های یازده گانه استان از دستگاه‌های اجرایی مختلف تأمین شود.

او افزود: دشمنان و معاندان در داخل به دنبال این هستند که با کاهش مشارکت مردم در انتخابات، مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرند.

قناعت ادامه داد: در تقابل با توطئه‌های مختلف باید اقدامات دولت و نظام در راستای امیدآفرینی و افزایش مشارکت سیاسی برای مردم تبیین و تشریح شود و همه مسئولان در این زمینه باید تلاش کنند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال حاضر فضای کار، تلاش، کوشش و خدمت‌رسانی بر کشور غالب شده و دولت دغدغه‌ای جز خدمت به مردم و حل مشکلات آنان ندارد.

او با اشاره به افتتاح فاز نخست کارخانه فولاد قاینات در دولت سیزدهم بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته طرح راه آهن استان تأمین اعتبار و عملیات اجرایی آن با حضور رئیس جمهور در روز اربعین آغاز شد.

قناعت با تأکید بر اینکه مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند، گفت: دشمنان برای کاهش درصد مشارکت مردم در انتخابات در حال برنامه‌ریزی هستند تا مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت چهار مؤلفه اصلی انتخابات است، افزود: باید برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه برنامه‌ریزی کنیم و فرمانداران نیز در این زمینه مسئولیت حساسی دارند.

او اظهار کرد: باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد تا خدشه‌ای به سلامت و پاکدستی انتخابات وارد نشود.

قناعت گفت: فرمانداران با حضور مستمر در روستا‌ها همه تلاش خود را برای افزایش مشارکت سیاسی مردم به کار برند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در زمینه نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات برگزاری انتخابات، بیان کرد: فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات بی طرفی را مراعات کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با گروه‌های سیاسی و مرجع، علما، ائمه جمعه، جوانان، ورزشکاران و هنرمندان در استان نشست‌های مختلفی برگزار شود، ادامه داد: اینگونه می‌توانیم شاهد گرم‌تر شدن تنور انتخابات باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار