به منظور مقابله با تبلیغات رسانه‌های غربی؛

مدیران باید ایده‌های نو ارائه دهند

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به منظور مقابله با تبلیغات رسانه‌های معاند، طرح‌های جدید و نو ارائه دهند.

آینه مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در نشست اندیشه ورزی شبکه خاوران با اشاره به اینکه رسانه ملی آماده پوشش انتخابات پیش رو است، گفت: در این زمینه همفکری فرهیختگان و صاحب نظران این عرصه می‌تواند به رسانه ملی کمک کند تا رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهد.

او با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و تلاش رسانه‌های معاند می‌تواند از عوامل ایجاد تردید برای حضور مردم در انتخابات باشد افزود: در حوزه رسانه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید قوی‌تر از قبل عمل کنند و برای مقابله با تبلیغات رسانه‌های غربی با همفکری، ایده‌های جدید و نو ارائه دهند.

آینه دار با بیان اینکه رسانه ملی همچون گذشته آمادگی معرفی خدمات دولت را دارد اظهار کرد: صدای مردم در رسانه باید بیشتر شنیده شود و مسئولان هم در این زمینه باید شرح صدر بیشتری از خود نشان دهند و در بیان شبهات پاسخگو باشند.

سلیمی دبیر ستاد انتخابات استان هم در این جلسه با اشاره به مشارکت بیش از ۶۶ درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات دوره قبل مجلس گفت: برای انتخابات پیش رو ۴۷۸ متقاضی پیش ثبت نام کرده اند که به ازای هر کرسی مجلس ۱۲۰ متقاضی وجود دارد.

سلیمی از جبهه فرهنگی انقلاب خواست با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مدارس در تبیین اقدامات دولت برای جوانان و در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مؤثر باشند.

حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به تلاش‌های شبکه‌های معاند در ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم گفت: باید با مردم صادقانه صحبت کرد چرا که اگر مردم احساس کنند که با آن‌ها صادقانه برخورد شده است با اعتماد بیشتر، انتخاب آگاهانه و اصلح تری خواهند داشت.

حسین پور دبیر جبهه مردمی انقلاب استان هم با تأکید بر تأثیرگذاری بالای صدا و سیما در انعکاس اقدامات دولت، تولید برنامه‌های گفتگو محور در رسانه و معرفی طرح‌های موفق دولت در فضای مجازی را از دیگر عوامل ایجاد شور انتخابات عنوان کرد.

دهقان کارشناس و استاد دانشگاه نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تبلیغات در رسانه‌ها گفت: افزایش میزان مشارکت صرفا بر عهده یک دستگاه نیست و همه باید در این خصوص تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار