معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت:در ۶ماهه اول امسال یک میلیون و ۵۴۳هزار و ۸۱ نفر مسافر در ۱۱۹ هزار و ۳ سفر در سطح استان جابه جا شده اند .

  روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان تیمورباقری اظهار کرد:  این آمار حاکی از افزایش ۱۰ درصدی در تعداد مسافر و ۴ درصدی در تعداد سفر است. 

باقری افزود: از این تعداد مسافر جابجاشده ، ۷۷۳ هزار و ۸۰۲ نفر درون استانی و ۷۶۹ هزار و ۴۷۹ مسافر به مقصد برون استانی بوده است. 

وی در ادامه گفت:سیاست این اداره کل، جابجایی  ایمن مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی  است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان مسافری انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:هم اینک در حوزه شمال سیستان و بلوچستان ۶۴ شرکت حمل و نقل، ۳ پایانه مسافری ،۹۷۳ ناوگان اتوبوسی  و ۲ هزار و ۴۳۵ راننده مسافری فعال در حال ارائه خدمات به  مسافرین محترم هستند .

باقری در خاتمه یادآور شد:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱  این اداره کل  اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.  

             

برچسب ها: حمل و نقل ، مسافری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار