صبح امروز نشست بزرگ بهره برداران بخش کشاورزی پنج شهرستان حوزه سیستان با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان زابل برگزار شد.

 روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، بیش از ۲۲۰ نفر از کشاورزان و روستاییان، دامداران، مرغداران، صیادان و عشایر حضور داشتند نمایندگان بهره برداران مسائل و مشکلات خود را بصورت حضوری مطرح و مسئولان عالی بخش کشاورزی استان پاسخگویی به سوالات و خواسته‌های مردمی ارائه کردند.

 با توجه به ادامه شرایط سخت و شکننده خشکسالی و عدم آورد رودخانه هیرمند، عدم کشت و کار و نابودی مراتع خسارات هنگفتی به بهره‌برداران واردکرده و این نشست فرصتی شد تا بهره برداران خواسته‌های خود را به مسئولان بخش کشاورزی مطرح کنند

تسریع در پرداخت غرامت نکشت، تأمین نهاده‌های دامی یارانه دار، خرید دام‌های مولد بومی، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، تسهیل در واردات دام، جمع آوری شیر دامداران، توسعه گلخانه ها، آبرسانی به عشایرو افزایش سهمیه آرد عمده خواسته‌های مطرح شده از سوی نمایندگان کشاورزان بود.

 در این نشست بزرگ ضمن پاسخگویی به مطالبات کشاورزان، بمنظور تسریع در حل مشکلات مردم، خواسته‌های بهره برداران جمع بندی و از طریق مسئولین ذیربط استانی و کشوری پیگیری خواهدشد.

برچسب ها: میز خدمت ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار