تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در تبریز

در مراسمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در سپاه ناحیه امامت تبریز تجلیل شد.

 فرماندار تبریز در جشنواره مالک اشتر برگزاری چنین جشنواره‌هایی را برای پیشبرد اهداف بسیج و سپاه مهم عنوان کرد و گفت: جشنواره مالک اشتر فرصتی برای تبیین فرهنگ بسیجی، کار جهادی، الگوسازی و اسوه‌پروری است.

آقای فاتح افزود: جشنواره مالک اشتر نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پرتلاش است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا کرده اند و به صورت موثر و همه جانبه در پیش روندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند.

فرماندار تبریز به برخی از خصوصیات مالک اشتر اشاره کرد و گفت: بصیرت، شجاعت، آمادگی برای رزم، ولایتمداری محض، از ویژگی‌های بارز و برجسته مالک اشتر است که باید در همه امور سرلوحه کار‌ها قرار گیرد.

دبیر جشنواره مالک اشتر نیز در این مراسم برگزاری جشنواره مالک اشتر را خوب ارزیابی کرد و گفت: جشنواره مالک اشتر زمینه شایسته‌سالاری و رشد فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و برتر بسیج را در شهرستان ایجاد می‌کند و از جمله اهداف کلی برگزاری این جشنواره ارتقا و پایش وضعیت عملکرد رده‌های مختلف بسیج و همچنین الگوسازی، الگو پروری و اسوه پروری است.

سرهنگ ملازاده جشنواره مالک اشتر را فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیجی و فرهنگ کار جهادی برشمرد و افزود: استفاده بیشتر از فرصت­‌ها، توانمندی­‌ها، ظرفیت­‌ها، ایجاد زمینه بروز ‎­خلاقیت‌ها و نوآوری برای تحولی سازنده و ارج نهادن به تلاش‌های بسیجیان در انجام ماموریت‌ها از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.